Yamans26 bizde iki aylığız şunları yapıyorum. Reflümüz var zaten saatli emzirmek zorundayım bebeklere her memeyi verdiğinde her seferinde alır doktorumda bunu söylüyor gündüzleri 2-3 saate bir her öğün bir meme 15 dk emziriyorum bebeğime yetiyor sadece meme alıyor şuan mama yok . Onun dışında emzirdikten sonra ağlarsa huysuzsa normal zamanda gaz damlası sab simplex , biogiasını veriyorum emzirmelerden önce burnunu açıyorum temizliyorum , emziğini veriyorum , temizlik yemek ve ev işi yapmak için ana kucağına koyup üstüne oyuncak ve şu bebeğimin ilk zeka kartlarından takıyorum emzik ve bu kartlar birleşince susup onlara bakıyor. huysuzsa mutlaka gazı vardır yada tuvaletini yapamıyordur benim bebeğim hemen meme vermiyorum çünkü o zaman asıl sorun arka plana atıloyor memeyle avunuyor ama 10-15 dk sonra yine gerçek sorunu geçmediği için ağlıyor. Sık Sık alt değiştiriyorum. Susması ağlamaması için en büyük etken emzik ilk emzik tutmadı beni emzik gibi kullandı ama buna ne süt dayanır ne meme. ayağımda doğduğundan beri sallamıyorum yatağına yada benim yatağıma baby nest koyup bırakıyorum emzik veriyorum dediğim ilaçların saati gelmişse verip altını değişiyorum ve beyaz gürültü açıyorum ( bende baby shusher makinesi var ama siz youtubedan açabilirsiniz) doğduğundan beri bu sesi duyarak kendi kendine uyuttuğum için duyduğu an gözünü kapıyor.Sizde çok geçmeden bir sese ve müziğe alıştırabilirsiniz. Emziği düşünce uyanıyor bu aralar bizim problemimiz emzik düşürmek … Artık uyurken emziği kendim çekiyorum o düşürmeden öyle öyle kendimce yöntemler buldum.Gün içinde uyumadığı zamanlar yorulmadığı için uyumuyor ana kucağında kartlarla falan oyalandıktan sonra günlük etkinliklerimiz var ( bunun için babysparks diye ücretli yıllık 70 tllik bi uygulama var ) onu kullanıyorum. Bu uygulama çocuklarla haftasına gününe uygun size görevler ve videolar gönderiyor çocuğunuzla onları yapıyorsunuz ve hem bebek eğleniyor sıkılmıyor hem siz bebeğinizle vakit geçirmiş onu yormuş oluyorsunuz . Bütn bunları yapmama rağmen bazen benim kızımda asla uyumuyor ondada ana kucağında bi mutfakta bi salonda bi tuvalette hep benimle oluyor gece mecbur uyuyacak …