Kızlar hayırlı akşamlar bebeğim 23 günlük göğüs uçlarım yara oldu diye philips aventin göğüs ucu kapaklarını aldım aam onun içine biriken sütleri napcamı bilmiyorum. İlk anneliğim tecrübesizim de. Eğer emzirirken diğerinden akıyosa onu içiriyorum ama bazen gece falan da birikmiş oluyo. Ben bunları biberonda biriktirsem sonra nasıl içircem boşa gitsin istemiyorum yada sizler ne yapıyorsunuz bu konuda beni aydınlatacak olan var mı acaba ? Şimdiden teşekkürler