Doga23 Deniz3402 gece hiç kalkmayan bebe de sayısız uyanma memeden ayrılmayan bebe de feci bir meme reddi ve bugüne kadar nadir ağladığını gördügüm tek başına oyalanan bebede ağlama krizleri kucak yapışık ikiz durumu vs vs vs 🤷♀️ hiç etkilenmedik diyenler ne şanslı 😆
Deniz3402 mombeto yani başladığı ilk gün ve son günü gerçekten anlayabiliyor muyuz bıçak gibi kesiliyor mu sonradan? 😁3 ay 22 günlüğüZ ne zaman başlıyor ki
mombeto Deniz3402 oo benm başlamıştı o zaman hatta 3 aylıkken başladı benmki 1 buçuk ay sürdü aslında ama top seviyesi 3 ay 12 günlükken başlamıştı 4 buçuk aylıktı bittiğinde sona doğru haffilemeye başlıyor ama yine çok fena sonra bir bakıyorsun bitmiş. Ataktan sonra 2 hafta çok güzeldi sonra 5 . Ay atağı 😂😂 siz bi hesaplayın atak haftanızda mısınz
Dragon2018 Deniz3402 Sanırım bu çocuktan çocuğa farklılık gösteriyor ama eminn olun amlasiliyor memenizi emmeebicin öylesine ağlıyordu😂😂🤣🤣bizim iki üç ay sürdü asla emmedibcok zor gerçekten😏😏
ecemm-6161 Deniz3402 cok teşekkür ederim 😊🧿🧿 uykuları doğduğundan beri aynı sadece suan 6 aylık olduğu için gündüz uykuları düştü fazla uyumaması gerekiyor ⅘ saat yeterli 3 saat uyanık kalıyor 3 saat arayla uyuyor gündüz aksamda 9/10 gibi uyuyor
Doga23 Deniz3402 meme reddini çözdük gibi daha iyi durumda uyanıkken de emiyor artık 4. Ayda safi önce uyutup sonra emzirmiştim başka türlü almıyordu gece uyanmalar azaldı baya eski düzenine döndü ama şimdi 5. Ay atağındayız bu sefer de gündüz Uykularımız felaket ötesiii yok denecek kadar az o yüzden de sürekli mızırdanma halinde Bi de seslerini keşfediyorlar sanırsam her şeye ama her şeye bağırıyor aaa aaa ıııı ııı diye 😆 her ayın Bi zorlugu varmıs gerçekten büyüdükçe düzelmiyor yani 😊
Gizemhzl Deniz3402 3ay 12 günlük bizim coktan basladı deli gibi biberon reddi vsr ac ac geziypr mızmızlanıyor ama biberon almıyor kaşıkla yediriyorum oda 1 saati buluyor. Şırınga fln deniyorum suan
ENA Bizim 4. Ay atağıyla uyku tamamen alt üst oldu 11 aylık ne yaptiysam hala düzelmedi öyle söyleyeyim, etkilenmeyen varsa da alnından öpeyim
ENA homosapiens 3. Ayin son haftası başladı. 4. Ayin 2. Haftasi zirve yaptı. Gündüzler bir bucuk 2 saat uyuyan bebeğim bir anda yarım saatlik gündüz uykuları yapmaya başladı, hala da öyle ne yazık ki
Gmznr Deniz3402 malesef bizi de etkiledi 😂 çarşafa koyup sallamaya başladık meme reddi yaşadık kucaktan inmedi inşallah sizde olmaz