Psikolojikdanisman ecemm-6161 olumsuz tarafi hantal olmasi denmis. Cok agir yoruyo gibi yorumlar var sizce ?
ballilokmaninannesi @Psikolojikdanisman yaklaşık 3 senedir kullanıyorum memnunum evet biraz ağır görünüş olarak kaba bir süpürge ama çekim gücü çok iyi halıları yerden kaldırır