Ece01 bsrt alfa açısı 60 ın altında olursa sıkıntı demişti doktor ölçümler belki farklıdır ama kalça çıkıklığı varsa büyük bez kullanın ihmal etmeyin toparlar inşallah
Ygz bsrt eğer öyle bişey varsa çift bez takın mutlaka ilk 3 ay kalça gelişmeye devam eder diye biliyorum. bizde yazın sıcağında çift bez takmıştık
Ygz bsrt 40 günlük ise sorun yoktur ablamın bebeğinede sol tarafı daha az gelişmiş denildi ama doktoru bi sorun teşkil etmeyeceğini 2,5 3 aylık olunca geçer demiş.. Korkmayın inşallah geçecektir kalça gelişimi ilk 3 ayda tamamlanır