Merhaba kızlar oğlum son 3 aydır bez takmak istemiyor ve kakasını çişini yapınca kendisi çıkarıp atıyordu. Bende hazır olduğunu hissettim ve bezi çıkardık. Biraz zorlanırız söylemez diye düşündüm ama bir kaç defa altını ıslattı, ıslanmadan da rahatsız oldu ki artık cisini söylemeye başladı. 2 gece bez taktım ilk gece bir kere çiş yapmış 2. Gece kuru kalktı. Bez kullanırken sabahları beline kadar ıslak kalkan bir bebekdi hâlbuki , dedim ki tamam oldu bu iş 🙏🏻😂 bir cesaretle gecede takmadım cisede kaldirmadim ama kendisi kalktı ve hiç kaçırmadı. (Maşallah 🧿) Buraya kadar herşey süper ama Kaka sorunmuzu hala devam ediyor kakasını gizlenerek yapıyor. 1 kere yaptı tuvalete alkış yaptık, bay bay yaptık sifonla oynadık vs ama hala daha kaksini gizli yapıp anne temizle diyor lazimkik sipariş verdim ama kakasini gizli yapmayi mi tercih ediyor korkuyor mu bilmiyorum tecrübeli anneler bana yardımcı olursanız sevinirim.