YuAyEm merhaba, belki biliyorsunuzdur instagram ve youtube da bayağı aktif Osman gönülal Sivas ta bi hekim bebeğimi götürmüştüm, biz yoğun bakımda yatan prematüre bebeklere zeytin yağı veriyorduk, ver dedi düsünki prematüre bebek sıkıntı etme demişti bence çekinme.. Prematürelere kaka için vermiyorlar tabiki bu arada kilo alımı yavaş diye demişti kalori olarak. Bence şekerli sudan daha güvenilir.