irem93 Hanımlar öncelikle herkesin anneler gününü kutlarım 🥰Oğlum 4 aylık oldu hala geceleri 4-5 saatte bir ben saat kurup oğlumu kaldırıp besliyorum.Siz ne zaman uyandırmayı bıraktınız?Bende bırakmak istiyorum ama bilemedim ne yapmalıyım 🤦🏻♀️
Alpingo irem93 ben 1 aylıktı bırakmıstım..doktorum gelişimi cok iyi gerek yo dedi ah kuzum uyusana sen :) sonraaaa 10. Aya gelince 83636336 kere kalkıyolar dişti ataktı derken o günleri özlüyo insan😅😅😅😅