Glbyz93 Aynı benim yaşadıklarım bunlar benimde akşam sütüm olmazdı bende bu yüzden gece emerken mochi yle yedekliyordum sütü dolaba ili adet etiyordum gece emzirirken az az akşam saatlerinde sütüm olmuyrdu 7den sonra süt bitiyordu sanki bende bende bu saatlere gelince yedeklerini veriyordum ama mutlaka az da olsa dinlenmen uyumam gerekiyor. Ozaman hal oluyor ha bide ben böyle olunca galactago ve anne çayı kullan din bunlara ek rezene ,anason,ısırgan çayı içtim badem,fındık,ceviz bunlar sütü yaglandiriyordu hurma tuketiyordum her bı bardak çayı.la iki tane yiyordum incir , dereotu,üzüm hoşafı ha bide bana mercimek yemeği ve çorbası süt yapıyordu bol kimyonla iç hem süt yapıyor hem gaz yapmıyor böylece ve günde 4 litreyi geçmis su içiyordum .süt. soğan tuketiyordum