Sareeninannesi Kızlar aptamil comformil kullandım iyi gelmedi ishal oldu daha kıvrandı evolvia ac dede 1-2 günde kaka yapıyo ama normal hardal sarısı ama yine aynı hala kıvranıyo bu mama nasıldır kullananlar bakabilirmi
Asyayse Sareeninannesi her mama farkli her çocuğa farklı geliyor kızımda hep hipp kullandim vok memnun kaldım. deneyin isterseniz ama evolvia iyi gelmiş anladığım kadarıyla iyi gelen mamayi değiştirmezdm ben olsam
[silindi] Sareeninannesi kabızlık ve gaz yapmadı bizde çok iyi geldi.Ben dana önce aptamil ve sma denedim gazdan kıvrandı çocuk.
Eeisitan Sareeninannesi hipp organic combiotic 1 numara kullanıyoruz bi sorun yaşamadık kabızlık falan olmadı sadece biraz erken acıkıyo gibi kızım 120 cc de versem 150 cc de versem ortalama 3 saatte acıkıyor tabi her bebek farklıdır
Esra92- Ben memnunum 2 aylığız, 40 günlükken ameliyat olmak ve mama vermek zorunda kaldım bebeğim severek içiyor
Sareeninannesi Asyayse ama yine aşırı gazlı dünden beri veriyorum fazla emmedi diye sabah 5 de başladı kıvranmaya yatmıyo ztn hep kendini sıkıyo anlamadım o yüzden hipp aldım
Asyayse Sareeninannesi öyleyse iyi yaptın kizim doğduğundan beri kolik hep hipp kullanmak zorunda kaldım tek rahatlatan mama oydu. bazen bitiyordu heryerde satılmıyor aptwmil sma falan deniyordum cocuk mahvoluyotfu. insallah sifa olur sizin yavrusuna da ❤
Beyazcikolata Sareeninannesi Kesinlikle en iyisi Minnoşumuz kolikti denemediğimiz mama kalmadı Eczacı 2 çocuğuna da kullandığını söyleyince bizde kullandık. Kolik olan bebeğimi dahada kıvrandırıyormus diğer mamalar 😔 Kesinlikle kullanın sizde minnoşunuza İnşallah iyi gelir 🍭
Sareeninannesi Eeisitan benim bebiş hem emiyo hemde mama veriyorum şu an 90 ml anca yiyo 2-3 saatte bi ölçüyü arttırmalımıyım acaba
Sareeninannesi Asyayse benimkide kolik 2 ay 28 gün oldu sürekli ağlıyo kıvranıyo doğru düzgün emmiyo 1 aydır o yüzden mamayı çoğaltmaj zorunda kaldım emse sütüm artıcak okdr çoktuki sütüm verimli emmediği için bazende reddettiği için azaldı çoğalsın diye çok uğraşıyorm ama gittikçe azalıyo
GozdemHilal Gaza çok iyi geliyor ama çok iyi doyurmuyor hemen acikiyordu benim oğlum ama gazlarının çok yoğun olduğu 2 ay ve 3.5ay arası kullandk gaz için çok iyi .Şimdi tekrar ilk kullandigimiz mama olan humanaya döndük daha çok tok tutuyo
Sareeninannesi GozdemHilal peki emerkenmi kullandınız kaç cc verdniz acaba benim hem emiyo sabahları sütüm oluyo ama öğleden sonra epey azalıyo emzirip bazen 60 bazen 90 veriyorum anca yiyo bu doyurmuyosa dahamı fazla vermem lazım
GozdemHilal Sareeninannesi evet ben en başından beri meme+mama gidiyorum 2 aylikken 60-70 veriyodum 2.5 aydan sonrayavas yavaş 90-100 yaptım 3 aydan sonra 120-130 bile yetmez hale geldi meme üstü hem de
Asyayse Sareeninannesi malesef arada biberon varsa azalmaya mahkum. Bende oyle çünkü. sutum cok guzel vardi 3.4. aydan sonra yüzde 80 wzaliyor sut. yine mama verin ama enjektör yada kaşıkla.vermeye çalışın derim. birde kızımda biz sam simplex kullandık ben öyle rahatladım surekli ağlıyordu yoksa sizde doktorunuza danışın bi isterseniz. cok etkili bir gaz damlasi piyasada hepsini denedim birtek o fayda etti
Sareeninannesi Feyzza kusması yok uyumasıda yok karnını doyursamda yatmıyo açlık aranması yok çünkü sürekli besliyorum hani
Bendeanneyim Hipp iyidir biz 5 6 tane mama denedik zamaninda bebelac gold rahat ettirmişti gaz ve kaka açısından
Feyzza Sareeninannesi canım benim bebeğim öyleydi 2 aylıkken ameliyat oldu ihps Pilor stenozu diye bir rahatsızlığı vardı