Ben onu yaptım umma oldum çok kötüydüm 3-4 gün titretme ateş beni basırın diyorum ama titriyorum bebeğim emerken sanki etlerim kopuyordu birde bilmedik ne olduğunu naptıysak geçmedi birisi söyledi canımın istediği şeyi yiyince geçti yani çok canınız istiyorsa azda olsa mutlaka yiyin hiç yemezlik yapmayın