13 aylık oğlum var kesinlikle öğle yemeğini yemiyormus annem diyor iki ana 4 ara öğün yapıyor şuan bu şekilde beslense olur mu? Ara öğünlerde sebzede oluyor bazen. Ne yapayım ya önce yemiyordu bunada şükür diyorum. İlla 3 ana öğün mu olmali. Kahvaltıyı çok güzel yapıyor akşam yemeğini de bizimle yiyor ama öğlen yemek istemiyor niye böyle yapıyor anlamıyorum. Ara öğün yiyor ama.