Ck_46 Hanımlar ogluma emzik yetistiremez oldum 15 aylık su an 6 18 ay emzigi ikili olarak 3. alışım 1 ayda hepsini dişledi ne yapacağımı şaşırdım emzik bırakmaya da erken henüz cok düşkün çünkü böyle bişe yaşayan var mı ?