bala86asel Bi benim anneler günümü kutlamadı herkesi kutladı kuzen abla benim ablama kadar yuh demi yha dün biraz kavga ettik bugün yüz vermedim hep tersledim bu sebep olamaz ama kutlamamasına çok sinir oldum ben
Hamileana bala86asel biz çanta da keklik olduğunuz için daha doğrusu onlar öyle gördüğü için bence benim ki de kutlama dı
Mom077 bala86asel Aman benimki hiç yok ortada anasın da ben ne edem bacı kardeş valla hadi yok sun anladık bi msj damı çekemez insan dam köyü görünce karısını unutuyo 🤣🤣🤣🤣
Ruveyda60 bala86asel bnmkide aksm oldu taa dun gece bugun ne ddm pazAr dyo tobe yaa insn msj atrdi kutlardi
Eminos bala86asel amaan takilmayin bu kadar keyfinize bakin bosverin beklentiye girmeyin benim esimde herhangi bisey alip kutlamaz ama onun icin ozel oldugumu her zaman hissettirir gece uyumamistim sabah dedim cocuk sende 11 e kadar uyumusum en guzel hediye oldu valla kahvaltisini yaptırmış oyun oynamislar daha ne olsun
Busra0102 bala86asel benimde kutlamadı kuste değiliz sabah konuştuk çocuklara söyledi anneler günü kutlayın diye ama kendisi gelip kutlamadı
bala86asel Busra0102 Seninkide ve ayrı acayipmiş ya neyden eriniyorlar acaba söylemek bu kadar mı zor
Balkokulumm bala86asel benimkide geldi sarıldı bug0n anneler günüymüş haberin var mı dedi 😂😂kutlu olsun dese dili tutulur 😂😂😂
bala86asel Oglusum5357 İnsan üzülüyor işte ister istemez bekliyor bir şekilde hadi hediyeden de geçtim de ağzına mı yapışacak mübarek