Begumcan26 Merhaba herkese 4 aylık oğlumun verem aşısından oluşan kabuğu düşmüş kanamış gibi hatta. Aşı yerinin de etrafı kızarık böyle bir durum yaşayan oldu mu?
esraozcan52 Begumcan26 Bizimde kızarıkti sağlık ocağındaki hemşireye sordum normel dedi içinize sinmezse bı sorun isterseniz 🙂