Bebeğim 7 ay 3 günlük birden sol eli titremeye başladı farkettim bekledim geçmedi 2-3 dk yolda hastaneye giderken de hareket ettirmediğini ve elimi tutmadığını gördüm şimdi hastanedeyiz kan alındı tahlillerini bekliyoruz biraz hareket ettiriyor şuan sol elini ama eskisi gibi değil tabiki
gündüz de baya ağladı öyle böyle değil ve çok kasılıyordu uyurken
elimiz ayağımız buz kesti şuan mantıklı düşünemiyorum internette bir ton şey yazıyor nörolojik nöbet ve epilepsi