Ozlem_likce canım o da ya reflü vardır yada alerji yapıyor onu benim bebeğimde ilk doğduğu günler çok kusuyordu fışkırır derecede şuan o kdr çok yok şükür arada bir oluyor yine o kadar kusması bebeğin kilo almasını da engeller canım doktora görün bı ama alerji testlerde negatif çıkıyor benim ki negatif çıktı deri testi yaptı ama ben yiyince bebeğimin yüzü kizariyor sende dikkat et yediklerini 15 dene kendini inşallah alerji değildir refluyu reflü yatakları ve bı damla vardı burada yazıyordu hanımlar o damlada ise yariyormus canım Allah şifa versin inşallah