Alpbebek2 benimki de çok güzel kilo aldı. Sıkıntı yoktu. Kendinde de yoktu. Kimse demezdi 15 gün kaka yapmamış bebek diye. 1,5 aylıklen başladı. 4. Ayda bu doktor diyeti denedş. 1. Ay sonunda etkisini gösterdi. 6. Ay kontrolünde 6 ay daha devam dedi.) denedim gibi. Kaçamaklar çoğalınca 6 gün yapmadı:( oyüzden 6 ay daha dedi sanırım. Bana sormadan açma diyeti dedi doktorumuz.şimdi daha dikkatliyim ama doktorumuz hemen etkisini görmezsin dedi. Böyle tepkili bebeklerin anneleri bu handikapa düşüyor dedi. 1-3 hafta sonra gösterir kaçağınız dedi. Ama kaka yapmama durumu hariç ağlama sancı vs olmuyor çok şükür