emation55 Kızlar tam biraz düzeldi derken uykular mahvoldu önceden 3 satte bir kalkan bebek uykuya direnio satte bir kalkıo sabaha kadar mahvoluyorum bu atak bitikten snra düzeliyor mu bu geçici bişi mi lütfen moral verin ne zamn bitecek bebeğim 4 buçuk aylık
Alparslan12 emation55 biz suan 3 ay 20 günlüğüz ataktan yeni çıkmak üzereyiz 😄 bende şimdi şey düşünüyodum acaba bu 3. ay atağımk 4.ay atağımı diye 😄
Selinglr turansmom emation55 bunların derdi bitmez her ay atakları var zaten 4 ay biter 7 ay başlar 8 ay biter 10 ay başlar diş. Başlar 1 yaş atagı başlar 😂😂😂😂😂 boyle gider
Astadavistabeybi Alparslan12 ahahah bende aynısını düşünüyorum 3 ay 23 günlüğüz heyecanla bekliyorum kızım saat başı uyanıyor geceleri şimdiden böyleyse yandık 😊🤣
Emineegemen05 Alparslan12 son 16 gün benimde ama bitsin artık ben bitmek üzereyim uykuya direnmek bisey yememek bune ya valla çok yoruldum ama buna sukur
Alparslan12 Astadavistabeybi yaaaaa nasılda benim oğlum 😄😄😄 saat başı uyanıyoruz çok şükür asla atlamaz bu sefer de iki saat uyuyım demez 😄
Alparslan12 Emineegemen05 evet ya benimkide aynısı hiç emmiyo uyuturken ağlamazdı şimdi huzursuzluk etmeden uyumuyo
Astadavistabeybi Alparslan12 2 saat uyudum ben Çeçen gün İnan başım ağrıdı sanki 10 saat uyumuşum gibi bünye kaldırmadı 😂😂😂🥰
Daphnemom 4.5 aylıksa bitmek üzeredir ☺️ bizim 1-1.5 haftası biraz zor geçti. Çocukla inatlaşmayınca daha rahat geçiyor ☺️
Eminos emation55 ataklarda filan bisey yok en zorlandigin ne diye sorsaniz cvp veriyorum tuvalet egitimi
Zeyzeyka emation55 o telefonu elinden yavaşça bırak ve derin bir nefes al canım düzeliyor 😃 enkazdan sağ olarak kurtuluyorsun tabi biraz hasar görmüş şekilde 😃