@Poncikannesi606 çocuklarda yemek yeme istediği/isteksizliği dönem dönem artan azalan birşey bence. Oğlum 4 yaşında, geçmişe bakıp söyleyecek olursam bazen sadece bir kase çorba çeyrek tost yediği zamanlar oldu bazen doymak bilmedi hala da öyle dönemleri olur. Diş çıkarıyor diyorsunuz muhtemelen bu yüzden iştahsızlığı doktor da sorun görmediyse sizde üstelemeyin. İllaki yiyecektir. Anneyiz içimiz rahat etmiyor ama kuzularımızı da anlamaya çalışalım 🥰