Yasamasebebim bizde 1 ay önce olduk eşim baya ağır atlattı emzirmiyorum bu arada , bende bir belirti yoktu ilaçları içmedim , eşim baya kötüleşince kan değerleri baya kötü geldi 7. Gün içmeye başladım aslında korkumdan , son kalan 1 günü içmedim çünkü bende uyku hali çok yaptı halsizlik oldu ki 7. Güne kadar çok çok iyiydim , bu etki bende oldu sizde olucak diye tabiki yok .Daha sonra rutin Dr gittim baktırdım kan değerlerimi düşürmüş benmde Dr dediği iyiki içmişsin şuan kan hapı kullanıyorum sadece .Oğlum 16 aylık oda kesin oldu Çünkü ağız ağızaydık öğrenene kadar sadece. Huzursuzdu dişte üstüne geldi tabi fakat çok şükür atlattık