Oğlum 26 aylık. Bezi çıkarttım tuvaletini soyle dedim. Kakayı söylüyor ama gunde 12 kez çişini altına yapiyo..kakayı da her zaman söylemiyo. 3 gündür bir ilerleme yok. Bide havalar tam ısınmadı üşütüp mü cis yapiyo o kadar bilmiyorum erken mi acaba bırakayım mı şimdilik