aysbabe Kızlar selam bebeğim bazen biberonda ki mamanın hepsini bitiremiyor haliyle kalıyor biraz peki o kalan mamayı hemen dökülmesimi gerek yoksa belli bi zamanı var mı? İnternette 3 saat kalabilir yazıyor doğru mu bilgilendirebilir misiniz beni? :) bu arada bütün annelerin anneler gününü kutluyorum ♥️♥️
Mom62636362 aysbabe En fazla 1 saat, ben bilgisizdim hastanede 3 saat beklemiş mamayı veriyordum, bebeğim birkaç defa burnundan gelerek kusunca dikkat etmeye başladım, 1 saati geçmişse dök canım. Hatta soğuduğunda direkt dök gitsin