Busrasafak Kizlar merhaba artik happy kidse gecme vaktim geldi😊 Bebisim 8 martta dogdu. Nisa hastanesinde dogum yaptım cok memnundum. Cocuk doktoru olarak pek memnun kalmadik. Memnun oldugunuz doktorlari yazarsaniz sevinirm. 😇
Meryemdeveci Busrasafak beşyüzevler özel şafak hastanesinde Yeliz hanim var kesinlikle tavsiye ederim bız 8,5 aylik olduk çok memnunum