Arkadaşlar pazartesi günü doğum yaptım sezaryenle. Sütüm geliyor ama kızım dünden beri memeyi kabul etmiyor iri bir bebek olduğu için doktor ek olarak mama da verdirdi önce emzirdim hep sonra mama verdim ama bi kaç gündür sadece çok zorlayınca mama veriyordum dünden beridir memeyi kabul etmiyor biberonu ağzına gezdirince hemen kabul ediyor bende bugün pompa aldım en azından anne sütü içsin diye süt sağdım baya süt geldi onu içti baya. Acaba doğru mu yapıyorum yanlış mı