Kızımın 1.5 aydır peşpeşe bir sürü dişi çıktı bir kaç gündür de üst köpek dişler ve alt kök dişi çıkıyor. 2 gündür diş etleri kopkoyu kırmızı ara ara ateşleniyor bugünde dili yara olmuş. Daha önce hiç olmamasına rağmen ağzı da kokuyor. Sürekli ağlaması kucagımda inmemesini uyumamasını söylemiyorum zaten 🤷♀️ doktor önerisiyle gazlı karbonatlı bezle silmeye çalışıyorum arada calpol veriyorum başka yapabileceğim bir şey var mı acaba? Bir de netten bakıyorum diş çıkarırken bütün belirtiler normal yazıyor ama başka bir sorun var mıdır acaba doktora götürmeli miyim 🤔