Baby01 Kizlar ben bebegime gunde iki kez mama veriyorum 90 cc civarında.Normalde sma kullanıyordum marketler kapali oldugu icin sadece Bebelac normal sari kutudan bulabilmis esim.Sizce bu farkliliktan bişey olur mu bebegim 4 aylik
Smmom95 Baby01 mama geçişinde kabızlık gaz gibi sorunlar oluşabiliyormuş kesin olacak diye birşey yoktur tabi de bende kızıma bebelac kullanıyorum bi sorun yaşamadık
Smmom95 Baby01 normal benimki evet gold olanla içeriği aynı vitaminler minareller falan gold olan probiyotik içeriği sayesinde gaz ve kabızlık sorunu yaratmıyomuş farkı o