Kızlar sizde durumlar nasıl. Gündüz uykusu kesinlikle yok uyursa en fazla 30 dk bir kez uyuyor iki kez de 10 ar dakika kucağımda uyuyor. Asla beşiğine bırakamıyorum huzursuz oluyo gaz sancımız azalmıştı bugün yine başladı sürekli alttan gaz çıkarıyo. Bi de tükürük sorunumuz var sürekli ağzında bi tükürük salya😅 Uykuya dalarken de sıçrama hali var.. Hı bi de akşama doğru bi huzursuzluk başlıyor aç olmasına rağmen meme emmek istemiyor elini kolunu oynatıp ittiriyor resmen. Uykusu gelince asla sakinleşmiyor ağlıyor bi yeri acıyormuş gibi emzikle susturabiliyorum. Sizde durumlar nasıl acaba