Kızlar 2 ay önce başka bi şehre taşındık kimsemiz yok orda hastane vs de yok adam akıllı. Bende memlekete geldim 44 dk mesafeye yasaktan önce randevu aldım pazartesi günüydü doktor izne çıkmış yasak da gelince kaldık kızımla annemlerde. Gel gelelim kızım durmuyo eve gitcem diye ağlıyo. Valiliği falan aradık muayene olmadığımız için izin vermiyolar. Bu arada 1 tane burda o doktordan başka yok. Çocuk endokronoloji mi ne. Eşimin almaya gelmesinin başka yolu yok mudur ? Napmamız lazım şaştık kaldık bilen varsa yardımcı olabilir mi