Miskokulummm genelde yoğurt sebze veya meyvelerle başlangıç yapılıyor değişik bi reçete olmuş gerçekten. Pirinç ununu zaten hiçbi doktor önermiyo diye biliyodum o daha bi değişik olmuş. Kilosu az mı bebeğinizin bilmiyorum ama benim kızım persentilde ek gıdaya kadar hep %0-25 arasında kalıyordu o kadar zayıftı yani ona rağmen asla dedi doktorumuz sırf şişsin istemiyoruz gelişimi güzel olsun istiyoruz dedi. Yani mevzu çocuğun yağ bağlayıp şişmesi değil iç organlarının gelişimiyle büyüyor olması. Pirinç unu nasıl böyle bi katkıda bulunabilecekki?