Acemimom Kızlar selam 7 ay 3 günlük bir kızım var son iki üç gündür öyle bir ağlıyor ki neden olabilir. Bu zamana kadar hiç böyle ağlamazdı resmen bir yerine bir şey oluyormuş gibi ağlıyor. Kakasını yapıyor emiyor yemesine normal. Hiç dişi yok daha diş olabilir mi bilmiyorum bir kabarma falan yok ama 🙄 çok üzülüyorum niye böyle yapıyor?
Elifadakrt Geçen hafta aynı durumdaydik cok cok zordu, hatta sinirlerim bozuldu bir iki defa sesim yükseldi yavrum derdin ne? ne istiyorsun diye :( dün bi baktım dişimiz patlamış 😍😍 tetagil almıştık 1 2 gün onu kullandık sizde deneyebilirsiniz dr unuza sorup.