Yeliz-cemrem Bnm bebeğim erken doğdu kronolojik olarak 4 aylık ama düzeltilmiş 3 aylık gelişimini nasıl takip ettiniz daha yeni yeni başını dil tutabiliyor gülümsüyor tuhaf sesler çıkarıyor. Bebeğinizin gelişimine nasıl katkıda bulunuyorsunuz?
TwinsmomDA Yeliz-cemrem düzeltilmiş 3 aylık olan kısmına takip edeceksiniz. Yüz üstü yatırın bol bol elleriyle ayaklarıyla oynayın hareket etmesini sağlayın
ikizlerinannesi2985 Yeliz-cemrem benim de ikizlerim düzeltilmiş 4.5 aylık. Gelişimini doktor kontrolünde takip ediyoruz ama her ay kazanması gereken motor becerileri var internette yazıyor. Ona göre takip edebilirsiniz
Mom62636362 Yeliz-cemrem 32 haftalık doğdu benim bebeklerim de, düzeltilmiş yaşına göre takip ediyorum. Aynı zamanda kronolojik olarak yaşıtlarına da bakıyorum, yakalamışlar mı ne durumdalar diye öğrenmek için
Yeliz-cemrem TwinsmomDA sağolun bir haftadır felan yüzüstü yatırıyorum kafasını felan dik tutuyor rop muayenesinden felan geçememişti herşeyden yeni geçti çok şükür
Yeliz-cemrem ikizlerinannesi2985 doktora gidiyoruz aylık iyi bAkmışsın annesi boyuda kilosuda iyi dedi bir acemilik var il anneliğim olunca
Kerimelara Keremg benimde 34+5 benden enfeksiyon kapmıştı kızım 😫 mecbur doğum dediler di.. not::::::: düzeltilmiş derken onu anlamadım ne oluyor ??
Daphnemom Benim kızım da 33 haftalık doğdu şuan 5 ay 6 günlük gelişimi 5 aylık bebek ile uyumlu. Her şeyi tam zamanında ya da geç yapacak diye bi şey yok ☺️
Hafsasmom_ Daphnemom Bende 33 haftalık doğum yaptım şu an 2 ay 22 günlük kafasını tutamıyor tam normal dimi daha tutamaması
Yeliz-cemrem Daphnemom çok şükür bizimkine de iyi diyorlarsa belkide evham yapıyorum bilmiyorum dha önce iki tane kaybwttim
Daphnemom Hafsasmom_ o zamanlar süreler çok kısa zaten bikaç sn tutup düşüyodu. Bol bol yüzüdtü koyun kasları güçlensin
Gizemhzl Hafsasmom_ yüzüstü koyup bazen dirseklerine agırlık aktarmasını saglayın. Siz sırtüstü yatın karnınıza kırlent koyup onu yüzüstü yatırıp ilgisini cekin. Zaka kartları var ondan alın. Ben otururkem dizletime yüzüstü yatırıp tv ye bakmasını saglıyorm ışıklı olunca ilgisini cekiyor. Benimki 3 ay 12 günşük düzeltilmiş tam 2 aylık. oturmaya calışıyor bi iki kez kalkmayı göstermiştim.bıraksam oturcak ama suan destekli için bile çok erken Bebek arabasında kamepede fln düşecek diye korkuyorum
balyanakannesi2 Hafsasmom_ normal benim bebeğimde 32 haftalık doğdu tam anlamıyla 4 ay 17 günlüktü başını tam tuttuğunda
Nom Yeliz-cemrem Yeliz-cemrem maşallah nazar değmesin kuzuya bol bol yüZüstü yatırmak gerekiyormuş bebeklerimiz aynı yaşta benimki çok ağlıyor ama yine de yapıyorum. Şuan kaç kg ve boyu kaç acaba? Bizim de kilo problemimi var 😰
Anne25 Yeliz-cemrem 31 haftalık 1400 gram doğdu ayın 13 ünde 3 aylık olacak inşallah kafasını dik tutuyor ama ses cıkartmıyor öyle arada gülümsüyor
Nermur Anne25 benim bebeğimde 31+2 de doğdu Şuan düzeltilmiş gerçekte 3 ay 20 günlük düzeltilmiş 1 ay 20 günlük başını kendi kendine tutacağı zamanı bekliyorum hangi ayında olur bilginiz var mı
Nefes1490 Yeliz-cemrem benimde 37.ci haftada doğdu 3 hafta erken geldi 😔 bazen çok korkuyorm bişey oluck dye bı hastalığı cikcak dye şuan bı gelişme yok zaten baklm nolck 2 aylık oldu
[silindi] Nefes1490 canım seninki erken Doğum olarak kabul edilmiyor prematüre sayılmıyor içini ferah tut
mucizelerimhu Nefes1490 Merhaba benimde 37ci haftada doğdu çok merak ediyorum bugün 5 aylık oldu kilosuda çok iyi ama görünüşü sanki 4 aylık küçük erken doğduğu için mi acaba ilk bebeğim kafamı çok kurcalıyor bu soru