Buse_arif12 Oglum daha 17günlük sezeryanla dogum yaptım Sag gögsümü alıyor ama solu asla aldıramadım doymayınca mama takviyesi yapıyorum ama bu seferde biberona alıştı napmam lazm sag gögsümü istemiyor bu sefer elim ayagıma dolandı
Tkn Buse_arif12 merhaba aynı bende öyle yaşadım oğlumda inanirmisiniz bilmem ama annem bana seher vaktinde ilk kalktiginda sabah emmeyen göğsünle başla besmele ile tutar demişti allahın izniyle sizin bebeğinizde tutar inşallah şuan çok şükür Iyi gidiyorz 3 buçuk aylık benimkide