Benim bebegimde ilk ek gıdaya geçtiğimizde hicbir şey yemek istemiyordu, instegramda penelope diye bir sayfa var, ordan çorba çeşitlerinden alayım deneyeyim dedim çok şükür onları sevdi yedi, sonra da benim yaptıklarımı yemeye başladı Simdi de çok şükür iştahı yerinde, ama dedigin gibi seçici olabiliyor bazen ama artık bebegimin neleri ne şekilde sevdigini az çok biliyorum ona göre hazırlıyorum, ve bu süreçte asla zorla yedirmedim son kasıkta olsa, bu da çok önemli bence sen rahat keyifli olursan bebeğin de eğlenerek oyun sanarak yemeği yer, sende bi öyle dene bakalım canım benim için işe yaradı 😊