baderya Öncelikle sizin de anneler gününüz kutlu olsun 🌸 Ben uyandığında emziriyordum önce biraz daha uyuyordu, kalkınca kahvaltı 7.30-8.00 gibi. 10 gibi tekrar emzirip uyuyordu, uyanınca çorba, püre gibi şeyler, 14.30 gibi yoğurt uyku öncesi ve emzirip uyku. Uyanınca formül süt, uyumadan muhallebi, emzirip uyku. Gece 23.30 formül süt. 9,5 aylık şu an porsiyonlar ve içerik değiştirerek (pütürlü, katı) hala aynı gidiyorum.