Mrymmhmt Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu 2 numara mamaya geçtik (aptamil) günde bir kez kakasını yapan çocuk bugün 4 kez yaptı az önce açtığımda ise ishaldi.Nedeni ne olabilir mamadanmı yoksa başka bişeymi?