Merhaba küçük bebekle uçak yolculuğu yapan var mı 🤔 annem babam bebeğimi hiç görmedi 2 3 günlüğüne de olsa uçakla giidp gösterip dönmek istiyorum. Ama virüs tehlikesinden çok korkuyorum. Hep erteledim bu zamana kadar. Uçakta hala yanyana oturma devam ediyor. Hiç yolculuk yaptınız mı bu süreçte durumlar nedir gitsem virüs kapar mıyım acaba 😔 fikri olan var mı 😊