Ben bir sürü sayfa takip ettim Instagram da ve YouTube dan videolar izleyerek kendim egitim verdim 4.5 aylık olduğunda. Şuan 5.5 aylık ve gece uyansa bile kendi kendine uyur. Hayatımda yaptığım en iyi şey diyebilirim. Gündüz de 2 saat falan uyuduğu olur gider ben uyandirirjim. Uykuları düzene girdiğinden beridir o da bende daha mutlu. Sizinki kaç aylık nasıl uyutuyorsunjz.