EsraArslan4525 Seatib Her emzirdigimde içinde biriken sütleri biberonunda biriktirdim gün sonunda ısıtıp içirdim.
Seatib EsraArslan4525 direkt dolaba mı atıyorsunuz.birikenleri. Ben biberondan dolayı meme reddi yaşadığım için veremiyorum biberon
Cans96 Ben atıyordum çünkü dışarıda süt max:3 saat durabiliyor bende ne olur ne olmaz korkuma atıyordum.
Seatib Cans96 bir gün boyunca birikenleri aynı şeyin içinde mi bekletiyorsunuz diyorlar ya gece sütü farklı olur gündüz sütü farklı diye