Arkadaslar merhaba oncelikle vereceginiz cevaplar icin tesekkur ederim. Size birsey danismak istiyorum cevresinde yakinlarinda olan bilen varmi? İsmini zikretmek istemedigim kötü hastalik allahim cocuklarimizdan bebeklerimizden uzak etsin. Merak ettigim bu kotu hastaligin bebeklerde ve cocuklarda olmasinin sebebi acaba gebelikte radyasyona maruz kalmak mi. (Yani rontgen cekilmis tomografi cekilmis yada bilmedigi sekilde isina maruz kalmis)
tek sebebi acaba radyasyon mu