Pnr_kync123 Merhaba anneler ilk önce anneler gününüz kutlu olsun 12 günlük bebeğim ve gazlı hep kendini sıkıyo karnı şiş önerilerinizi bekliyorum lütfen 🙏
ssnnmm Pnr_kync123 yedigin her şeye kimyon at canım hatta aktardan kimyon tohumu bulup demle onu iç aynı şekilde rezene çayı içebilirsin kuru fasulye nohut mercimek bulgur brokoli lahanadan uzak dur ilaç olarak sap simplex ve biogaia beraber kullandık biz
Ozlemtgrlll Pnr_kync123 bende nurse harvey şurubu cok iyi geldi maflor damlayla birlikte kullandım ben gecirdi
Pnr_kync123 ssnnmm içiyorum o çayları ama ilaç hiç kullanmadım bide yediğim bişey ona zarar vermiş kakası da normal değil miş dedi kaynanam bilmiyorum artık
Umutalim Dokuz günlük bebeğim var gaz sancısından saatlerce uyumuyor sürekli ağlıyor damla kullanmak istemiyorum bağırsak florasını bozabilir😕 şurda bekliym bende
birboncukannesiiii zeynepduha 2. Ellerine bak uyguna satan varsa al. Çok para vermene gerek yok. Ben öyle 40tl ye aldım.
ssnnmm Pnr_kync123 kaka rengi nasıl ki gri yada kanlı olmadığı sürece çook büyük bir sorun yok ilk aylarda yeşil kaka normal demişti doktorumuz ilaca alışacak diye korkmayın yok yere acı çekmesin bebeğiniz 2aydan sonra dozunu azalttık biz sonrada tamamen kestik
Ozlemtgrlll Pnr_kync123 beyaz parçalar varsa sindirilemeyen anne sütüdür canim beyaz küçük kucuk benim oglumdada vardi durmuş kaynanam incirmi yedin doye laf dediydi Çok bilmiş gibi