Selam güzel anneler öncelikle tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun 💐💐 sormak istediğim 13 aylık oğlum emiyor yaklaşık 1 haftadır emerken diğer göğsümü de açıyor kapatınca sinirleniyor her emmesinde böyle olmaya başladı iki memeyi değiştire değiştire emiyor birini emerken diğeriyle oynuyo acaba sütüm mü az diyorum onda da sorun yok sizin bebisleriniz yapıyor mu böyle bişey ya da niçin yapıyor olabilir🤔 cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌼🌼