AND-20 UraSsmom alerji si var kullandığı ilaçtan da olabilir bizde de yumurta da böyle oluyor bi doktora gidin bence
UraSsmom AND-20 Alerjisi yok hiç bişeye cnm ilaç da olsa kullanınca hemen olurmuş birkaç gündür kullanıyoruz antibiyotiğini. Muhtemelen ateşten dolayı oldu
AND-20 UraSsmom hemen tepki vermeye biliyor fıstık hep yedim bi kaç senedir böyle kızarık kızarık oluyo yediğim de iğne vuruluyom da öyle geçiyo