Merhaba kızlar kızım 2 gün önce 9 ay aşısını olduk. Akşamına başlayan hızursuzluk iştahsızlık ve uykusuzluk başladı gündüz yarım saat uyudu sadece gecede saat başı uyandı bugün yine aynı şekilde hiç bişey yediremiyorım uykusu var ama ağlayarak direniyor aşıdan mı tam olarak böyle anlayamadım bu durumu yaşayan var mı