Kardeş şart diyelenlerim bende fakat kardeşi olduktan sonra diğerinin standartları düşecekse illa da olsun diyenlerden değilim. Bende ikinciye hamileyim. Maddi, manevi yetebilecek miyiz hep bunu konuştuk eşimle. Hiç küçük kalmıyorlar ki, büyüdükçe istekleride büyüyor.