☀️Evveet, yaz günlerinin vazgeçilmezii en sevdiğimiz dondurma.. E çocuklar da bayılıyor tabi.. Dedim bunu evde sağlıklı yapalım, yesin..
Ben yaptığım meyveleri yazayım siz isterseniz değiştirin.☺️
1 kase dondurulmuş çilek böyle 4-5 saat donmuş olsun. 1 tane dilimlenmiş dondurulmuş muz.
Buzluktan çıkarıyoruz blenderdan geçiriyoruz un ufak olana dek. Sonra içine dolu dolu 2 yemek kaşığı yoğurt ekliyoruz blenderdan döndürüyoruz.
1 yaş altı içine pekmez ekleyebilir 1 yaş üstü de bal ekleyebilir meyveler daha tatlansın diye.
Atıyoruz buzluğa.. Kapaklı bir kap olsun 5-6 aat rahat beklesin.
Dondurmamız hazır afiyet olsun 🍀 Hazır külaha koyuyoruz ve bebişlere veriyoruz. Bayılarak yiyorlar. Üzerine ister fındık,ister ceviz,ister fıstık rondodan çekin, batırın. 😋

