Anneler aklıma bir şey takıldı bence sizde cevabını merak ediyorsunuz..???
Bazı anneler bebeğim çok uysal kendi kendine uyur çok sakın bir bebek gazi pek yok vs..vs… diyor
Bazı annelerde ALLAHim gece beni uyutmuyor bana nefes aldırmaz herşeye ağlar çok kolik bir bebek yoruldum artık diyor…..
Bazı bebekler sakın bazı bebekler fenaa😂😂 merak ediyorum….??? Bunun sebebi ne acaba burçlarla alakalı mi veya anne babanın huyunu mu alıyor genlerden… her bebek farklı… mesela benim 2 kızım var… ilk kızım 2015 doğumlu emzirip yatirirdim 1 yaşına kadar ağladığını duymadım emmek ister ağlamaz pişik olur ağlamaz gece uyur sabah sakindi…
2.kizim 2021 mart doğumlu Kucaktan inmez uyumaz çok hareketli miz miz bir bebek sürekli kucak ister NEDENNN…???? her bebek farklı??????