Hippbebesi Dün yaptırdığım test sonucum poZitif çıktı annem ve eşimle birlikte karantinadayız 10 gün muhtemelen bebeğimede bulaşmıştır bebeklerde kullanılan bi ilaç var mı bildiğiniz endişe ediyorum çocuk doktorumuzu aradım telefonu kapalı
bozobeydrk Hippbebesi hayır zaten bebekler de bazen bir kaç gün ateş oluyor onda da ateş düşürücü kullanabilirsiniz. Merak etmeyin bebişler daha kolay atlatır inşallah. Çok geçmiş olsun.
Mommy_Tugsa Hippbebesi benim kızım oldu. 3 gün atesi oldu 38.5 derece doktora götürdük ates düsürücü bide bagisikligi güclensin diye bi surup yazdi cunku istahıda gitmisti kızımın. Bide bol bol sıvı tabi kendimizde oldugu gibi
Ummaksaker Hippbebesi bebeğim 40 günlükken korona geçirdik o senden antikor alacak emzir ama emzirirken maske tak
Hippbebesi Mommy_Tugsa kızımda ateş olmadı ama bi kaç gündür çok huzursuz huysuz birazda iştahsız biz dişten olduğunu düşünmüştük ama korona poZitif olunca onada bulaştı demek ki dedim belki bende ki gibi vücut ağrısı oluyodur diye arada calpol veriyorum rahatlıyor
Mommy_Tugsa Hippbebesi evet bizde diş diye düsünmüstük bol sıvı ve bagisiklik güclendirici seyler yedirmeye calisin korkmayın bebekler daha kolay atlatıyo Allahın izniyle 🤗
bozobeydrk Hippbebesi evet oluyor ama o da birkaç gün sürüp geçer inşallah. Rabbim küçük melekleri korusun 🌸
Aybarsayse Hippbebesi oğlumun sadece 2 gün burnu tikaliydi sonra corana olduğumuzu öğrendik ıhlamur elmanın kabuğunu kaynat içir emziriyorsan sende iç birde canım udihindi yağı kullan kızına hergun duş aldır terle atılıyor vücuttan
Mevsimim Hippbebesi bizde yeni atlattik bebegm 7 aylikti 3 gub ates halsizlik bisey yemek istemiyordu oruc tutmadim onun icin emzirmem gerekiyordu calpol verdim hemsirem dedi o senden antikor aliyor kokrma bol emzir calpol ver cok zor benm iki kizimda oldu cok gecmis olsun
Hippbebesi Mevsimim sizede çok geçmiş olsun inşallah fazla belirti olmaz benim kızımda da bende arada calpol veriyorum belki biyeri ağrıyordur diye