Yenianne11 İlk bebegımı dogurdum 10 günlüğüz suanda son bı kac gundur sag gogsumde catlak var erdiremiyorum canımı cok yakıyo sizler nası gecırdınız tavsiyeye ihtiyacım var
bluem Yenianne11 lansinoh yars kremi var mor kucuk ve pahali ama etkili benim ki yarik olmustu bir günde gecirdi
nur-nr_123 Yenianne11 canim bn çektim sonradan keşfettim sen geç kalmadan al erim dua edersin bana ne krem ne başka bı myceyin göğüs kalkanı seti var fiyatında uygun bnm iki gogusumde kanıyordu kopacakti ucu nerdeyse o derece kötüydü sadece o iyi geldi 30-40 dk gecirdi
Mom7856 Yenianne11 lansinoh geçirirdi aslında ama kapatmaman gerekiyor atletini bile koyma üstüne biraz açıkta kalsın uzan 1 saat 2 saat bak geçecektir
Mabelmom06 Zeytinyağını cezvede ısıt soğusun onu kullan bana o çok iyi gelmişti krem gümüş kapak işe yaramamıştı bende