Kızlar bir yardımcı olabilirmisiniz, 25 gün önce sezeryan oldum sütüm gelmedi şimdi artık geliyor fakat bebeğim iki kere sarılık olduğu için mama veriyorum sadece anne sütüne cesaret edemiyorum ama sütümün yetip yetmediğinide çok merak ediyorım çünkü göğsümü sıkıyorum süt geliyor hatta bazen tazikli fışkırıyor ama bebek on dak emdikten sonra göğsümü sıkıyorum bişey gelmiyor birde pompayla sağınca hiçç gelmiyor pompaya eskiden 30 cc geliyodu şimdi hiç gelmiyor nasıl bir yol izleyebilirim sizce acaba sütüm vRmı yokmu artarmı yada 25 günden sonra